Admels MediamixWij hebben als missie u media te helpen inkopen, productie van commercials te begeleiden en bezoekers naar uw site te verzorgen. Aan Radio, televisie en online wordt door de consument twintig uur per week besteed. De contactfrequentie met de doelgroep is hoger en dat zien we terug in de mediabestedingen van onze klanten. ADMELS / MMC Media stelt voor u de beste reclamemix samen.

De meeste Radio en Televisie zenders zijn gericht op een brede doelgroep, broadcasting. Is iemand die online een radioprogramma luistert en een video of display banner in de player bekijkt aan het radio luisteren, beeldscherm kijken of internetten? Door samensmelting van Online met Radio en Televisie is beter bereik ontstaan. Wekelijks worden er drie miljoen streams opgestart voor uitgesteld televisie kijken en wordt er drie miljoen keer een radioprogramma online geluisterd.

Admels analyseAls we de conversie onderzoeken op uw site tussen kijkers, clickers en kopers weet u welk verkoopresultaat er gehaald wordt bij honderd procent meer bezoekers op uw site. Graag presenteren wij onze aanpak. ADMELS / MMCMEDIA heeft met www.ADMELS.nl een eigen online platform. Daarmee bereiken we 95% van Nederland op vijftien verschillende online veilingen. Hiermee integreren we facebook, google doubleclick en dertien andere veilingen in één systeem. Zichtbaarheid op TOP 200 A-mediamerken als Nu.nl, AD.nl, Telegraaf.nl, RTL.nl of NOS.nl. We hebben het dan niet alleen over Display bannering, ook Preroll Video op Uitzending gemist of RTLXL, of een sidebar banner op Facebook. Contextueel, Geotargeting, of op één specifieke website inzetten. De Dashboard toegang voor de klant geeft Real Time inzicht in budget en resultaat over ALLE inzet. De holistische online inzet combineren we vaak met de inzet van een Radio. Geen campagne, maar 24/7 altijd aan!

Nieuwsbrief

Abonneer u op de nieuwsbrief.