De mediaconsumptie verandert en is meer multiscreen en mobiel. Verdienmodellen wijzigen en de media wereld wordt tegelijkertijd transparanter en complexer. Admels helpt merkeigenaren sinds 2001 met het genereren van leads op korte termijn en het vergroten van merkbekendheid op (middel-) lange termijn.

Een merkeigenaar wil als adverteerder communicatieve en verkoop doelen tegelijk behalen. Impact, Bereik en contactfrequentie met de doelgroep als ook een minimaal aantal bezoekers. Met Admels werkt display banner, mobile, social en video advertising samen met radio en of televisie commercials. Hiermee bent u gegarandeerd van een aantal bezoekers op uw website. Een adverteerder die voor een maand een seizoen of het hele jaar bezoekers, leads of inschrijvingen wil genereren, worden alleen kwalitatieve media, met redactionele content, ingezet. Media A-Merken waarmee u als adverteerder geassocieerd wilt worden.

Een effectieve en gerichte vorm van online adverteren is retargeting. Je laat op andere websites, zoals bijvoorbeeld nos.nl of nu.nl, alleen advertenties zien aan bezoekers die al eerder jouw website hebben bezocht. Dit zijn dus de meest gekwalificeerde en geïnteresseerde bezoekers die er zijn. Gemiddeld verlaat 60% van de bezoekers uw winkelmandje zonder te converteren. Admels kan eenvoudig bezoekers segmenteren met de meetpixels. Zo wordt altijd gerichte een campagne ingezet.

 

Nieuwsbrief

Abonneer u op de nieuwsbrief.